2007-12-01 | 14:20:46

gårdagen

gårdagen blev bra efter många om och men :)
blev hemma från skolan, så skönt att bara få ligga kvar i sängen och sova!
vid tolv tiden åkte jag ner till Cecilia, som inte var hemma dock.
lagade mig lite mat och hjälpte Lotta endel! :)
när cecilia kom hem städade vi Calles rum sedan blev det stress ner till bussen,
och glömde dock nyckeln till Nicklas lägenhet .. så vi satt hemma hos Mattias tills hennes pappa kom med nyckeln :)
så när han kommit med den gick vi upp till Nicklas lägenhet och började städa sen som vi lovat!
efter en halvtimme kom Lina&Malin :)
senare kom Danjel med, när vi städat klart och jag & cecilia hade dushat/fixat oss,
blev det ner till Peppos och äta :) rikigt gott allstå,
när kom tillbaka till lägenheten fortsatte vi med spelandet och drickandet :)
runt halv nio - nio kom Jim & Adam, trevligttrevligt,
fast att Adam var lite lam i början och messade en massa Jim tills vi fick tag på telen och började messa en massa (a)
hah, dem drog med Cecilia och drog sig hemåt runt elva tiden,
då gick vi andra ner till finnen på "fest" ..
runt halv tolv ringde jag efter Marcus och sa att vi ville hem,
en och en halv timme senare kom dem.. ^ wiiej,
NEEEERDS!
sen somnade jag gott :)
så yes, tack för kvällen folket! :)

ikväll blire mys hemma hos Marcus :)
med massa god mat och bastande, hih <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: