2007-11-27 | 16:42:04

bitter?

jag är nog en väldigt speciell person .. blir så jävla lätt ledsen & sur, tappar tålamodet hur jävla lätt som helst, och detta är något jag verkligen kan må dåligt för .. och jag måste verkligen börja lita mer på dig, allt handlar om tillit? eller hur? hey, jag måste verkligen börja tro mer på vad det är du säger, men det känns så otrovärdigt allt för ofta .. "/ tell me why?! hm .. jag ska bli bättre på det här :) jag lovar!
för om det är något jag verkligen inte vill, så äre och förlora dig bubben, u know that! :)
but hey, detta är nog något som du också måste fixa upp! de där extra samtalen, sms och aa u know :)
men naaj, nu ska jag dra :) kommer mer later,
1 Kommentarer
Madeleine:

Hej! Jag undrar hur du får det strecket längre bort från din bild. om du kollar på min blogg så är strecket mitt i bilden typ :/ rätt irreterande. Vore skönt om du kunde hjälpa mig!

Ta hand om dig :)

2007-11-27 | 21:00:20
URL: http://madeleineandren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: