2007-11-11 | 19:25:49

helgen,

varit en kanon helg,

i fredags kom Marcus,
så tog vi oss ett massagebad sedan blev det film och sådär :)
båda somnade i filmen, och jag vaknar vid 2 av att Marcus vaknar till & säger
"bibi, kan inte du stänga av filmen? hänger inte med så mycket, tror faktist att jag sovit en stund, eller?"
och guu som jag skrattade, hah :)
sötunge,

vaknade vid tjugo över sex i lördags
och kunde dock inte somna om :@
Marcus vaknade vid tio :)
låg i sängen till elva, gick upp & käkade sen drog han hem,
blev att fixa lite och sedan börja fixa sig inför kvällen :)
marcus kom runt sex igen och vi drog ner och lämnade filmen,
sen drog vi hem igen & skulle kolla vad det gick för biosar
men gick ingen bra så blev lite tv och så,
sen bestämmde jag mig för att dra på fest,
han skulle hem ändå :) mådde inte bra stackaren,
så han körde mig till anderstorp där festen var,
kan ju inte säga annat än att det var trevligt,
cecilia och lina var dock redan rätt så påverkade när jag kom,
så det var bara att börja dricka sig ifatt och aa, det klarade jag ju fint ;b
blev kanske lite för mycket? (a)
drog ner till själva festen sen, träffade några man kände iaf,
sen blev det hit & dit,
att folk inte kan låta andra vara ifred?
bara för att du liksom inte kommer få tillbaka henne igen,
så behöver du inte förstöra för andra!

Marcus kom och hämtade mig sedan :)
han åkte runt två tiden sedan,

blev väckt vid åtta idag för att gratta papsen :)
drog och sov vidare sen,
har legat i sängen hela dage .. :)
var nere & hjälpte till lite i tv rummet med,
om en stund kommer marcus :)
hih, han ska till skåne imorgon ..
suck på det eller?
nu blire film,

hejsvejs,
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: