2007-11-26 | 13:41:57

helgen

varit en rikigt bra helg :)

i fredags blev det parken med Cecilia, Lina Malin & Daniel Wärme :)
förfestade i anderstorp, var riktigt trevligt ..
senare vidare mot parken som blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!
träffade en hel massa folk som man inte träffat på länge :)
hade sjukt kul,
marcus & jonas kom och hämtade oss sedan, sov där! :)

sen i lördags när vi vaknat och Jonas åkt hem (de lanade.) så städade jag iordning i hans rum,
sedan körde han hem mig .. :) fixade mig och sen runt fem tiden drog vi oss mot jönköping,
mötte upp Peter & Lillan inne i stan, så käkade vi sedan drog vi hem till dem en stund innan det var dags för att åka in till stan för att gå på Heartbreak Kid! :)
den var rikigt bra alltså, och så mysigt det var. hih,
sen när vi skulle hem var det värsta ovädret ute, suck!
var fan skit läskigt och köra, sov hos Marcus sen :)

igår, söndag .. så när vi vaknat upp så fixade vi lite sedan hem till mig,
badade massagebad och lite så,
runt fyra kom Mamma & Pappa hem och en stund efter det kom Peter & Lillan med :)
fixade och höll på en massa ..

___________

m.g
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: