2007-11-28 | 19:11:40

upp till bevis

nu är det upp till dig att bevisa att du vill, att du verkligen tycker om mig så mycket som du säger!
så visst grabben, upp till bevis!
Jag är trött på att hela tiden få besluta allt, ringa och aa, u know boy!
visst ska inte säga att du inte ringer för det gör du :)
o ja, men att alltid säga att du ska göra det men inte gör det, det tar döööööd på mig!
helt ärligt, du sårar när du gör så, yes you do!
Hey, var ärlig istället! jag blir inte arg om du säger vad det är du gör eller skall göra,
men när du hela tiden skall SMYGA med allt blir jag irriterad men hey :)
du har bra sidor med, o ja!
Att bara få ligga jämte dig och höra ditt hjärta slå, hey I love it :)
alltså, boy .. du är helt underbar, och det bästa av allt är att du är min igen!
Oh, i love it :) bara älskar att svara " ja det är han" " ja det är vi igen" för GAAH,
det känns så bra & jag är så glad över det, o ja! :)
*min!

visst jag är inte världens bästa jag heller, men jag vet verkligen hur man visar någon att man tycker om den .. men hey, detta löser vi? :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: