2007-10-08 | 22:06:56

the day,

tog bort min förra blogg, men kunde inte hålla mig bort så gjorde mig en ny :)

yepps, och idag var det då dags för skola igen, efter att ha haft APU i två veckor, har varit alldeles underbart :) har trivts så sjukt bra asså, hih! men yeeeah, skolan dög som vanligt häh. fick ju träffa min bäääjbs igen, inte sett dem på tre veckor, snyft! efter skolan drog jag hem till Ulf, stack ner och köpte mig en fransk kebab, sen drog jag hem till honom igen och kolla på O.C, gaah finns det något bättre eller? :) oooh, sen kom han hem och vi drog oss vdare till värnamo för att shoppa, hih! hittade ett par jeans och en sjal, men vet inte om jag ska behålla jeansen? hah, ulf köpte sin efterlängtade kl, skjorta, kalsonger och en tröja (: för 7000 :- , ungeee liksom, efter det drog vi oss vidare till farmor :) rikigt trevligt faktist, inte sett henne på fyra veckor, efter ett tag kom mor&far med, hih :) oorkade inte vänta så länge som dem skulle vara kvar hos farmor så Ulf körde hem mig, hähää!
aaaah, och imorn skulle vi ju ha åkt till Jönköping på Kick Off, men nejnej, inte det inte! förbannade Marina asså, ville ju ffs dit! så nu ska vi ha våran egen Kick Off på skolan, haaallå eller?! hm..

pluggat en hel massa idag med, skrev precis klart svenskan :) soft,
nu blir deet nog sova och massa mysiga sms, HÄHÄÄ (a)
 

                                                                               image2
1 Kommentarer
aisa:

töng haha

2007-10-09 | 13:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: