2008-04-09 | 12:41:49

Fem månader :) eller hur räknar man ..

fem månader idag med min älskling eller det beror ju på hur man räknar. ;D

Är så sjukt glad över att vi började träffas igen, gick ett år innan vi började träffas/prata igen och jag är något grymt tacksam över att dem bjöd dit mig den kvällen! :) finns inga ord egentligen för hur glad jag är att jag har honom vid min sida igen, vi har haft det svårt till och från pga folks om ska förstöra och hålla på men vi har klarat det! :) och mer ska vi klara, mer månader ska det bli :) jag är så enormt tacksam över att jag har honom vid min sida varje dag, att han alltid finns där för mig och att just veta det. Att veta att han alltid finns där, att om det händer något så är han där. Just känslan. Att bara ha han vid min sida, bara ligga där jämte honom :)  höra han andas, guu.
 
skulle nog kunna sitta här och skriver meterlånga menningar :) för är så sjukt tacksam och glad. hah, men najj, ni vill nog inte ens läsa allt detta? :) hah.


jag älskar dig

image200
1 Kommentarer
Cecilia:

nawis :)

2008-04-09 | 14:30:41
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: