2008-04-14 | 15:13:31

Funky orange

Sitter i skolan nu och har slutat, väntar på bussen som kommer om cirkus en halvtimme :) så det går fort, skolan har varit rätt slappt idag .. pratade om det där förbannade PM:et på svenkan nyss, usch .. Vill inte ha det, vet inte alls vad jag ska skriva om, vad har ni valt som också har detta nu? :) (har varit en del som kommenterat just om detta .. ) Känner på mig att det kommer bli så att jag skriver mitt imorgon på lektionen, verkligen sista chansen .. Alltid är man lika sent ute, suck!

Idag är det iaf fint väder och det gillar vi :) var på toppen humör innan men det har sjunkt lite nu, kom på en massa saker man kunde göra innan så kollade lite men ingen som ville eller kunde .. Så :( Och älsklingen ligger hemma och har migrän så honom lär man inte få se något utav idag, men klarar mig nog :) Ringde mamma innan och kollade om vi inte kunde ut och övningköra och fika lite .. men tror ni det gick? Nej .. hon skulle jobba, men lovade att följa med henne ut att gå iaf :) hah.

Nej nu ska jag kolla lite på provet jag har på ons, hörs senare♥

1 Kommentarer
malmöit:

I min skola fick vi ett papper med exempel hur ett PM kunde se ut, jag följde det med att ha:

Rubrik: "Promemoria -

Blablabla jag skriver om blabla för att

Beskriver text 1

Beskriver text 2

Motivering blablabla

blev 228 ord, skulle vara 150 till 300.

2008-04-15 | 07:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: