2008-04-01 | 08:40:56

Godmorgon

Godmorgon :)

idag börjar det igen, skolan .. Känns konstigt att vara här eftersom att man inte varit i skolan på tre veckor, hah. APU t vå och sen lov en ju :) så himla skönt. Men ska bli kul och träffa alla igen! :)

och även blogg.se har kommit igång igen, eller inte ritkigt va? Man ska väl inte logga in på blogg.se sen? utan på publishme eller vad det var? :) rätta mig om jag har fel ..

Gårdagen var toppen, åkte in till Gislaved med Cecilia, gick lite i affärer och så. Sen träffade vi Fija & Amanda på Coffeaa där vi blev sittandes en stund tills Sebastian fick lite skrikatack :) hah, så vi gick upp till Azurro (tror jag det hette?) provade en hel del kläder och höll på, fick med mig ett par jeans och en kjol hem :) men kjolen ska jag sy om lite, kanske att jag syr upp jeansen med. :) Blev även polo med. Och jag som inte skulle ha med mig nåonting hem .. (suck) Dagen var iaf kanon.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: