2008-04-09 | 09:18:52

Multimedia & en coca cola

sitter i skolan nu och har multimedia, men blir inte så hemskt mycket gjort. Men har iaf kommit på vad det är jag skall göra :) hoppas bara på att det ska funka med, hah .. Får reda på det på lördag/söndag! :)

har inte så mycket att göra så sitter och kollar igenom min favoritbloggar och dricker en kallkall cola ;D teori idag med, går till kvart i sex, typ suck! Men positivt med dagen är iaf att jag får träffa älskingen sen :) Han kommer och hämtar mig efter teorin :) blir hem och klippa brodern min då, sen myspysa.

image198
1 Kommentarer
Madeleine:

De var riktigt billiga faktiskt bara 495 kronor :) riktigt fynd om jag får säga det själv, haha!

2008-04-09 | 09:20:31
URL: http://scherling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: