2008-04-03 | 08:59:38

ostfralla

sitter i skolan nu, fast har sovmorgon egentligen. Men var tänkt att jag och Rebecka skulle jobba med vårat arbete på teorin men hon försov sig typ .. ^ Så sitter här nu och äter en liten frukost, fick bli en mellan grov? kan man säga så? iaf så blev det en mellan grov ostfralla och en dricka till det :) hah, eftersom att mamma åkte idag så hann det inte bli någom frukost eftersom att jag hjälpte henne att packa och så .. Men pappa ringde precis innan jag skulle till bussen och sa att det fanns pengar så jag kunde köpa en frukost! :) visst är han snäll? hih.

natten har varit jobbig, låg och tänkte en massa .. Men jag vet att det kommer ordna sig, nä klarar inte sitta här just nu, vi hörs senare :)

image181
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: