2008-08-25 | 23:17:41

natti

Kvällen har varit bra :) blev god mat och trevligt sällskap hos Gunnarsson innan, sen när alla åkt hem blev det att åka upp till Eva-Lena och hämta lite papper inför morgon dagen då gymnastiken sätter igång och jag skall ha en egen grupp :) är ansvarsledare, låter så proffsigt ;) lite smått nervös men det kommer nog gå bra :) så nu ikväll har jag och Malin suttit och planerat lite inför morgon dagen och nästa vecka.. Satte mig även och kollade igenom lite saker när jag kom hem så har precis plockat undan sakerna och skall kolla lite bloggarn sen blir det SATC och sova :) jag hoppas jag får en bra nattsömn då jag inte sovit bra på ett tag :/ alltid lika jobbigt när man ska sova utan älsklingen, sover som bäst med honom, OFC ;)

Så godnatt allt folk :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: