2008-08-13 | 11:02:34

Onsdag

och jag är alldeles DÖD! vill bara ligga kvar i sängen och sooooooooooova, men med tanke på att skolan börjar nästa vecka är det la bra och börja gå upp i vetig tid igen? :| Har även lite små saker inplanderad idag med, som att kolla runt efter jobb, som jag verkligen behöver ett nu, så önska mig lycka till! :D Vad annars som händer idag än mina små planeringar vet jag inte, hoppas på att älskling kommer och sover hos mig inatt :) vi får se vad dagen har att erbjuda, hih. Ska ni hitta på? :)
1 Kommentarer
Sara:

Vart ska du söka jobb? Kolla på Hemköp för det är en tjej som KANSKE måste sluta pga studier! :) <3<3

2008-08-13 | 11:05:28
URL: http://saraevahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: