2008-12-28 | 23:44:45

jag lyckades!

jag fick med mig honom till Jönköping idag :) och blev ett par jeans, en hood tröja, underkläder och en cardigan rikare, näjd med allt :) dock blev det inga skor, så det får bli att kolla efter det imorgon, älsklingen ska iväg och kolla på en dator i Gislaved så passar på att följa med så klart :) skulle träffat Sara & Emanuel ikväll var det tänkt men Emanuel mådde inte bra så blev inget men hoppas på att träffa dem imorgon, så det kan bli lite prat om nyår :) PANIK?! OJA! men det löser sig alltid :)

kvällen har varit lugn, badade innan och efter det gjorde vi oss lite toast med brieost, purjolök, skinka och vanlig ost :) riktigt gott! nu sitter vi bara här och nördar oss, han vid en dator och jag vid en.. nehej, ska släng på en film nu tror jag och äta massa gooooooooooodis :D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: