2008-02-11 | 13:13:11

ett tag sedan

 Hej vänner :)

var ett tagsen jag bloggade nu, har inte hunit sätta mig här något, varit fullt upp hela veckan och denna vecka blir likadan fast det är sportlov :) Men jag hoppas ni har det bra iaf? :)

Helgen har varit toppen, precis som vanligt när man spenderar den med Marcus :) I fredags så var det fest hos Jim som stod på listan, och fest det blev det.. Hah, riktigt trevligt faktist :) Sen i lördags var det emaa&mamma dag som stod på listan, så vi satte oss i bilen och åkte upp till Jönköping, till Peter, där även Mia Ramus & Lucas var :) Blev även stan lite, köpte lite småsaker till rummet & tvrummet, sen blev det ett jubileumsmål på MAX :) Åkte ner till Marcus sen för att laga mat med syskonen Gunnarsson, och så där :) Vi spelade kort, flumade och hade det riktigt trevligt. Rasmus & Joel kom även en sväng .. :) Och igår söndag, blev det bara lungt :)

Nu ska jag fortsätta med min städning, men bloggar senare :)
lägger in bilder sen helgen senare,

   
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: