2008-02-12 | 14:50:31

städning

hållt på och städa sen 11 nu :) men har lovat så har man, eller? Snart blir det iaf ett uppehåll för Malin och Daniel är på väg hit, får se vad vi hittar på ..

Igår blev det inte riktigt som jag tänkt mig, Jim ringde och frågade om jag skulle med till Värnamo, som jag gärna ville :) eftersom att jag var tvungen att kolla efter en praktikplats, och förmodligen så fick jag på HM :) ska bli väldigt roligt faktist, för hon sa att det kommer bli mycket att jag måste ta egna inniativ och det är något jag tycker om :)

Fick även med mig Cecilia in, efter mycket tjöt på Jim :) Rebecka var också med, hon skulle lämna tillbaks sin morfars bil, så efter att vi gjort våra ärenden blev det en pizza på Akropolis :) Malin kom också, hon har varit iväg på teori :) Sen blev det hemfärd, och jag åkte till Marcus en stund ..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: