2008-01-14 | 20:02:12

Helgen

Helgen har verkligen varit toppen! :)

I fredags så slutade jag tidigt, ett .. Efter det blev det Värnamo en sväng med Pappsen & Cecilia, hittade dock bara en topp men lika nöjd var jag för det! :) Efter det så körde pappa mig till Marcus, där det blev tacos, massa O.C & massor med mys :) somnade rätt tidigt för en gång skull, runt tolv tiden.

Sen i lördags vaknade vi rätt så sent, 12 .. "/ Men gick inte upp förens ett, eller aa Marcus gjort det, jag låg kvar och kollade på O.C sen tog jag mig upp med, blev en riktigt lång & skön dusch .. Fixade iordning lite på hans rum sen satte jag mig och kollade på lite när han spelade, bättre att kolla och lära sig än att bara klaga .. blir rätt lätt så annars .. Mamma kom och hämtade mig sen runt tre tiden, åkte och hämtade pizza då! (dock min sista pizza denna månaden) sen blev det hem och bara ta det lungt, låg i soffan och kollade på film med mamma tills klockan blev sex, tog mig ett riktigt skönt massagebad då! :) Sen fixade jag iordning mig och åkte ner till Cecilia för att kolla på film med henne, Jim & Louise .. Dem kollade på Harry Potter 4:a när jag kom, själv tycker jag att den är riktigt dålig .. så blev inte så mycket tittande för mig, 2 min i 22.00 kommer vi på att vi är choklad-sugna och slänger oss in i bilen med paniken i halsen, dock hade Konsum i Gnosjö stängt så vi åkte vidare till Anderstorp där det med var stäng så det fick bli SHELL i Gislaved :) mycket muuums alltså, hah. Sen hem till Cecilia igen där det blev mest prat & kortspelande :)

I söndags var det upp tidigt som gällde, skulle till Jönköping med mamma & Marcus :) Och hos brodern min var det fullt hus, Peter Mia Rasmus Lucas Juliett & Malcom .. massor med skrik o lek, usch .. ^ hah Blev lite städande, mycket passande på Lucas (lätt fasters favorit, kommer bilder sen!) passade på att bada av honom efter att jag matat honom, guu så söt alltså :) när alla åkt hem och sådär kom Alicia ner en sväng för att säga hej, det blev man riktigt glad över! iaf när man märker att man är omtyckt, både Alicia&Lucas var som hökar idag, pappa däg inte ;D hah :) lite kul faktiskt, spelade en hel del UNO innan vi åkte hem. Runt halv sju åkte vi hem, blev en riktigt lång dag .. När jag kom hem blev det att kolla O.C och suuuuuussa! :)

(bilder från helgen kommer senare.)
-blev ett långt inlägg men hoppas att någon läser iaf? :)
3 Kommentarer
Sandra:

Jag läste :)

2008-01-14 | 22:36:36
Emaa:

Aaw, sötunge :)

2008-01-15 | 19:41:36
URL: http://emaalennebrink.blogg.se
sandra:

=) va söt du är..hahaha...kan tänka mej att de va liv i huset den dan ja...hehehe..kramen på dej...
ps: om do inte fatta jag vara jag vara dena där flikan mias kompis va!! do fatta va? barrnen malcolm o jolietans mama...do förstår?? possen possen o kramet åxå

2008-01-17 | 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: