2008-01-03 | 14:39:28

nytt år, nya möjligheter

usch, nu var det verkligen länge sen jag bloggade ..
Men har inte haft tid "/ det har varit något hela tiden :)
Men nu så, nu ska jah bli bättre på det här igen .. :)
Men iallafall, julen&nyår har varit bra, fick mycket uppskattade julklappar, har träffat mina syskonbarn väldigt mycket & aa :) Har spenderat mycket tid med mina underbara vänner & min underbara pojkvän med, det har blivit enhel del festande och japp, jag har haft ett kanonbra lov alltså :)

Inne på ett nytt år nu också, 2oo8 :)
nytt år, nya möjligheter ..
Känner på mig att detta året kommer bli guld, ett år som man kommer minnas :)
ska ta del av varje sekund, har mina små löften med ..
och dem ska genomföras :)

image38

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: