2008-01-09 | 15:30:13

sick.

Kom hem till Cecilia i lördags morgon, och då låg hennes lillebror med magsuka. Dock hade Erik ( Cecilias lillebrors kompis) haft det och han är där i stort sett varje dag, men trotts all magont så fixade jag i ordning mig och satte mig i bilen på väg till Tranemo för att festa hos Jim :) Senare under kvällen blev det bättre och jag tänkte inte så mycket på det, men framåt hämtningsdags igen av Malins föräldrar så började jag känna oron i magen och spykänslan .. och mycket riktigt väl hemma hos Malin ( Marcus  ) så kom allt upp, vid halv fyra körde Marcus hem mig som tur var, och sen dess har jag varit sängliggandes till idag :) för nu mår jag mycket bättre, kände mig bättre igår med men fortfarande det där onda. Men det kommer ta ett tag innan jag kommer in i matvanan igen, eftersom jag inte ätit på ett par dar "/ Suck allstå, men yepp :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: