2008-07-23 | 02:41:41

en tisdagkväll ..

Hej vänner :)

är precis hemkommen från en liten "roadtrip" vi var först i Värnamo och åt, sen skulle Jimmie och Frank köra lite race men så uppkom det lite problem så vi åkte till Karro istället, där det bjöds på kaffe & muffins :) Kvällen har varit toppen, som varenda dag/kväll har varit sedan den 8/7 :) då Pär kom hem, och det bästa är att vi ska åka upp till honom, jag, Jimmie, Marcus & kanske Malin, kommer bli toppen det med :D

Vad som händer imorgon vet jag inte riktigt, men får väl bli att börja planera vad jag skall ha med mig till Pär och så, och även vad jag ska ha på mig på Torsdag då vi skall till Liseberg :D hihi, skall ni göra?
1 Kommentarer
Pär:

Yoo sis! Längtar så sjukt mkt efter er. Jag kommer försöka flytta hem så fort de går. Alla ni tillför mening i mitt liv!!! Hade as kul när ja va nere. Skynda er hit dååå....



Älskar dig syster.

Kram bror!

2008-07-24 | 02:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: