2008-07-20 | 15:04:40

nu såååå :)

Nu var det verkligen ett tag sen jag uppdaterad här och mycket har hänt sen dess :) vad jag gjort och bilder på det kommer senare, för just nu hinner jag inte pilla med det. Ska alldeles strax gå iväg och dusha och fixa mig lite för att sedan åka ner till Jimmie för att kolla på film med Malin, Daniel och Marcus :) kommer inte ihåg vilken det var vi bestämde, vad som händer ikväll vet jag inte, något skoj kanske? ;) haha

Veckan har iaf toppen, Pär har varit hemma och det var vart underbart! :)

Nej nu måste jag kila, känner på mig att jag kommer vara klar sist? ;)

1 Kommentarer
Jimmie:

hahah, sist som vanligt ;)

ps! bra bild! =)

2008-07-21 | 02:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: