2008-07-10 | 18:40:30

Torsdag

Det var visst torsdag idag, både jag och älsklingen var säkra på att det var Onsdag .. Inte lätt när man är ledig alltså, man tänker ju inte på vad det är för dag och så då. Men just nu sitter vi hemma hos mig iaf, ska äta lite här :) Vi har Jonas med oss också, de håller på och byter fasad på Jonas mammas hus och har gjort sen i måndags, så det är där jag varit hela dagen :) Hann inte blogga imorse då vi vaknade av att Jonas ringde, så vi åkte ner på direkten och skall dit igen efter det att vi ätit, jag drar mig nog hem till älsklingen en stund då skulle jag tro. Så får jag ta cyklen bort dit sen :) Nog pratat om min dag ... hittar ni på? :D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: