2008-07-14 | 02:31:48

underbar kväll :)

Hoho, någon som är vaken? ;) ligger här i min säng med en snarkandes Marcus jämte mig och kan inte sova, kl är 02.26 och vi kom hem för en timme sen typ :) stack iväg på race i Värnamo runt tio-tiden med Pär, Marcus & Malin, efter det drog vi hem till Johan/Fidde/Jim :) skulle skrämma Johan tänkte vi lite men det vart han som skrämde oss, när vi skulle krya upp jämte honom så bar skriker han till :P hah, var ju inte riktigt beredd på det, han tyckte självklart det var skitskoj.. Satt där en stund sen skulle vi gå upp och hoppa på Fidde lite men han var verkligen STENDÖD, ska visa bild på honom imorgon, så vi gick ner igen och där vart vi kvar en stund, sen drog vi oss hemåt :) det är ungerfär vad jag gjort ikväll jag och en sak är säker, det är att jag haft förj*vla skoj :D kvällen blev verkligen toppen, har skrattat mig igenom exakt hela kvällen ;) tyvärr blev det inte så mycket kort tagna, men har en hel del andra kort som jag ska visa er :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: