2008-06-02 | 12:01:41

Mycket åkande ..

Hej vänner :)

blivit dåligt med uppdateringar här under helgen men har verkligen inte haaaft tid till att sätta mig här .. :( men skönt det med faktist, hah. Men iaf, tänkte berätta för er om helgen om ni vill det? :)

I fredags kollade vi först på balen, jag Jonas & Marcus. Sen åkte vi in mot Gislaved för att förfesta hos Maria, sen gick vi in mot samhället, till parken och det .. Var Gisledagarna så var fest i hela Gislaved typ ^ Men hey, kvällen var trevlig iaf :) Träffade många man inte sett på ett tag som t.ex. Fija, senare mot kvällen hände det lite saker, så aa .. Vi åkte hemåt tidigare än tänkt ..
I lördags när vi vaknat upp och älsklingen sagt att han mådde bra och så efter gårdagens händelser så började vi fixa oss, för att först åka till PUSS och Zeb&Sofie, hittade lite faktist .. Haha, sen hem till mig för att packa och kolla lite saker med mamma :) Efter titten hemma hos mig drog vi oss mot Gislaved där det var KarnELEVal och marknad .. Så kollade runt lite och så, sen åkte vi vidare mot Hestra där vi skulle ha träffat ett par kompisar till famlijen från Göteborg men blev inte så .. Så då började vi åka mot Jönköping :) där vi skulle spender våran kväll, det blev grillning, stress, fixning, stan och aa :) massa trevligt var det, höhö.
I söndags så var det upp tidigt som gällde för att hinne upp til A6 för att shoppa lite :) hittade lite, lägger upp bild på det sen, blir det bra? :)  sen efter våran lilla shoppingtur blev det hem till brodern igen för att grilla, efter det åkte vi hemåt och hade det suuuper mysigt :) hih, tog oss ett massagebad och sådär ..

Det var min helg det, hur har eran helg varit? :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: