2008-06-14 | 22:18:27

Nu tackar jag för mig

Hej vänner :)

Har blivit lite torrt här i bloggen nu, men har inte hunnit och jaaa jag vet att jag skriver det ofta men jag har mycket just nu .. Sorry, men helgen hittils har varit perfekt :) I tordsdags kom Fija hit, vi var ute och åkte bil typ hela kvällen med Rebecka och Jim :) Bilder där ifrån kommer sen, i fredags vaknade vi sent, kvart i tolv var vi uppe ur sängen, sen åkte vi ner till Gnosjö för att jag skulle jobba lite, Fija åkte hem till sig en stund och sen kom hon tillbaka igen, och vi åkte ner till Jim & c.o där det var lungt, åkte där ifrån vid halv ett ungerfär men Fija stannade kvar där.. Idag var det upp kl sju som gällde för att vara nere på utförsäljningen vid åtta, dagen där nere gick bra :) Och nu ikväll har jag och älsklingen bara tagit det lungt, skönt det. Nu ska vi hoppa ner i sängen,

Hittar ni på?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: