2008-03-25 | 21:32:19

cornflakeskakor

Kom precis hem från Cecilia, eller aa för en stund sen :) Fick skjuts av Jim hem så slapp vänta på pappa till typ tio halv elva, hon skulle ändå sova nu så ..

När mamma kom hem från jobbet så frågade hon om vi skulle åka ut med min telefon igen, så då bestämde vi oss för det så Cecilia åkte med pappa hem till henne och vi åkte ut till hestra för att lämna in min telefon för 5:e gången .. suck! efter det var fixat och så, så kollade vi lite på sakerna som dem har där och fick med oss två tröjor hem :) hah, alltid något .. Sen körde hon mig till Cecilia, eller jag körde ;b både dit och hem :) hih.

Hos Cecilia blev det lungt, sjöng lite, bakade cornflakeskakor, störde oss och aa :) hade det allmänt trevligt, inte setts på huuuur länge som helst så var skönt att bara få vara :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: