2008-05-05 | 23:39:37

Helgen

Den var  fantastisk :) hah,

Onsdags så blev det grillning och festande hemma hos Marcus med Sandra Malin Cecilia Jonas Felicia Rasmus Ola & hans tjej och Marcus, sen iväg mot Sigges :) Efter det blev det hem till Marcus igen, hoppade lite studsmatta och det skulle jag iaf inte ha gjort, hah slog i mitt knäe igen eftersom att jag var så glad (lite fulle kanske ..) och skulle HOPPA ner från studsmattan och ramlade och aa vet inte vad, hah har skit ont iaf .. ^ typiskt mig!

Torsdagen började lugn, vi kollade en hel del film, var och handlade typ 1000 ggr .. Och sedan framåt kvällen gjorde vi iordning oss lite och började festa till det igen, lagade mat och spelade lite spel :) dock var inte detta min kväll så jag la mig rätt fort ..

Fredagen började med att väcka alla med skithög musik som älsklingen tyckte var skit kul, själv ville jag väcka dem med gryttlock .. Hah så när alla var uppe och så där så bestämde vi oss för att vi skulle åka iväg till Halmstad och bada, sagt och gjort kom vi iväg efter typ 2 timmar .. När vi väl kom in och skulle bada så var det inte alls lika roligt som vi hade för oss så pojkarna bestämde sig för att dem skulle iväg och se på bio, IRON MAN .. Men vi tjejer var inte så sugna på detta så vi drog en runda på stan istället :) och när filmen var slut så drog vi oss hemåt för att fortsätta att festa, och festade gjorde vi då allt .. Haha, några blev ju lite väl runda om fötterna :) hah.

Lördagen blev det upp tidigt, Peter ringde och sa att han var på G så det var bara till att gå upp, han och älsklingen skulle hålla på med hans bil .. Så jag började städa, så när alla kom ner sen så var det städat och fint på nedervåningen :) där vi var typ mest och det såg förjävligt ut, och sen började jag och Malin att förbereda maten, för vi hade bjudit ner mina föräldrar på lite mat :) så vi stack iväg och handlade och höll, kl 18.00 kom dem instampandes och det bjöds på kyckling & revbenspjäll till det var det potatisgratäng med sallad och två såser :) till efterrätt blev det fruktsallad med vitchokladsås, glass och maränger. Riktigt gott, De stannade ett tag och sen tog vi det bara lungt ... La oss tidigt :)

Det där var nog i stort sett min helg, hah :) och den har verkligen varit kanon!
Hoppas att ni har haft en lika bra helg? :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: