2008-05-22 | 22:36:21

Nära döden upplevelse

Har precis kommit hem nu efter en låååååååång rund med Rebecka ..  Halv sex var jag hos henne, då åkte vi vidare mot Värnamo och Mc Donalds :) men blev MAX istället, mycket goodare, höhö. Senare åkte vi vidare mot Bor för att kolla på Nattas fotbollsmatch, och innan vi hittade vart det var .. GUUU, hah :) sen åkte vi mot Ristorante Barollo för att få en glimt av Sandra men inte det inte, satt och väntade i ungerfär 40 min på den idioten skulle komma ut men ICKE .. Hela tiden, fem minuter, fem minuter .. Haha, men trevligt hade vi :) och många upplevelser har vi fått ;) hahaha, dem ska inte ta här tror jag (a)

Nää nu ska jag tvätta av sminket och lite så, bloggar snart igen.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: