2008-05-07 | 23:15:23

Nu är det nog dags ..

Har suttit och pratat med Sandra i telefon nu i cirkus en timme, så mycket att prata om och nyss lärt känna varandra :) hih,

Gymnastiken gick bra, frågan är bara hur det kommer gå med dansen på uppvisningen nästa vecka .. hah, "ett gott skratt förlänger livet" & det kommer nog bli en del då, ne fy .. Elakt att säga så när dem inte är så gamla men det är ju för att dem är så söta som man skrattar :) Blir även uppvisning imorgon med den lilla gruppen, får se hur det går :) men kommer nog gå bra det med, hih.

Tänkte att jag skulle sätta mig och kolla lite på romantiken nu som vi har "test" på, på fredag .. Och om man skulle börja med miljöarbetet kanske? AJDÅ! det hade jag glömt .. :( attans, ingen frivilig? ;) ne skojar bara.

Bloggar lite sen igen innan jag lägger mig :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: