2008-05-27 | 19:03:20

Tisdag

Hej vänner :)

Tisdag idag och fruliftsdag med skolan, jag Rebecka och Nathalie gav oss ut för att fiska, sagt och gjort satt vi där i båten med Nathalie som förare och en livrädd Emaa som trodde att hon skulle dö .. haha okej kanske inte så illa men nästa ^ Strax efter 12 åkte jag där ifrån och åkte hemåt för att möta upp mamma för att åka in till Värnamo och röntga mina knäleeder .. Efter det skulle hon åka (läs, BARA) och köpa en BH men blev visst liiiiite mer, hah .. Vi fick med oss ett par korta chinos, två röda toppar, ett rött linne, två svarta toppar, bodylotion, solgasögon och underkläder :) hah, tar kort på det senare, om man hittar sladden till datorn vill säga som hon slarvat bort .. SUCK! men hey, trevligt har vi haft :)

förlåt för min dåliga uppdatering men hinner verkligen inte att sitta här just nu, men uppdaterar så gott jag kan :) om ni vill, vill säga ... ?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: