2008-05-05 | 22:27:15

Typ trött

Hej vänner :)

förlåt för min dåliga uppdatering men helgen har varit fullspäckad, inte haft en ledig stund alls typ .. Hah mer om den sen :) Min långhelg har iaf varit toppen, hur har eran varit? :)

Nu sitter jag i sängen och pillar lite med datorn, försöker få den att bli frisk igen ;b hah, snart klart och då blir det nog sängen skulle jag tro, sovmorgon imorn :) men går till halv fyra dock, men ett plus är ett älsklingen kommer med, för han och pappa ska fixa klart i rummet nere :) hih, hoppas på lite mys med, hähä.

Min dag har bestått av att jag åkte ner till älsklingen på min sovmorgon (a) och hjälpte honom med lite saker, sen åkte jag upp till skolan lagom tills vi började :) efter skolan drog jag ner till samhället där jag mötte upp älsklingen, vi skulle köpa glass men blev ej så, ingen som var sugen .. Så vi åkte vidare mot arbetsförmedlingen (min lilla pajk är arbetslös ..) där vi blev fast i 1 ½ h, sen hem till honom och åt och myspysa lite :) Sen skulle han ut och klippa gräset så då drog jag hem men blev upphämtad av Jim lika fort hah, dagen har iaf varit bra :)

Har ni hittat på idag? :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: