2008-11-17 | 12:11:03

helgen

helgen har varit bra :) i fredags var det utgång som gällde och det var sjukt roligt, tyvärr tog jag inga kort men ska luska fram några :D kvällen var toppen och jag somnade gott! I lördags blev jag väckt av mamma som hade gjort frukost på sängen, hur gulligt som helst :) sen var det att gå upp och fixa sig innan vi skulle åka iväg till Borås, marcus kom förbi en sväng innan och gav mig en puss, sen var det att sätta sig i bilen och köra, gick hur bra som helst om man bortser från virriga pappa som körde framför :P maten och musikalen var sjukt god & bra, var hemma sent så tog det lugnt och myste för mig själv när jag kom hem :) igår var det planering som gällde i stora delar av dagen och på kvällen var det spelkväll hos Sara med mat :) hade en toppen helg, tack alla :) ♥
2 Kommentarer
MATILDA:

svar: va? :o kan du printa och skicka till mig på [email protected]? :/

2008-11-17 | 17:11:22
URL: http://matildahammar.blogg.se/
sara:

<3333

2008-11-17 | 20:48:11
URL: http://saraevahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: