2009-08-05 | 13:21:03

Paaaaaarty

Phjuuuu.. har precis bärt ut den stationära ur rummet och skall in med en hylla + spegel där nu istället. Men fick bli en liten paus, för fy fan vad jobbigt det var (skyller på att jag precis innan det var ute och tog upp potatis ur landet;). Efter att allt fixats så är det mat som står på listan och sedan laaaaaadda inför ikväll! För ikväll är det paaaaaaaarty och jag är verkligen sugen, deppar dock över att Maddus inte är hemma nu, partypinglan själv! Gaah, kom hem! Blir Centrum ikväll iaf med tjejerna och jag ser verkligen fram emot det :) Längesedan jag drack och var ute över huvudtaget så riktigt sugen nu och jag vet att det kommer bli bra! Nehe, om jag kanske skulle fortsätta? :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: