2009-12-02 | 18:39:55

2 december

Det är inte klokt vad tiden går fort, jag menar om 22 dagar är det julafton, hur sjukt är inte det? Jag tog ju nyss studenten.. Fast jag klagar inte, finns inget som är negativt just nu (om man bortser från att jag sjuk då;). På söndag är äntligen dagen här, åter igen ska jag få se henne live, Melissa Horn, lördagen efter det sen 12/12 ska jag och älsklingen till Göteborg och strosa lite, jul på liseberg och sånt mys, helgen som kommer efter det, 19/12 är det julkonsert med mamma i Göteborg sen är julafton här och sen helt plötsligt är det nyår och sen den 16 januari får vi tillträde till huset! :D Och där kan vi snacka lycka, när vi flyttar in vet vi inte riktigt men ska bli så grymt kul och ja, underbart :) Ska renovera lite innan och så, sovrummet ska tapetseras om, kaminen ska bytas och lite sånt, sen helt plötsligt är det dags att flytta in! Fattar ni vad tiden går fort? Och jag bara lääääääängtar! Just nu finns det inget som kan sänka mig, lycka!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: