2009-02-09 | 23:35:23

få nära vänner eller masa bekanta?

Har haft en hur bra kväll som helst med Sara, det spelar verkligen ingen roll vad vi gör så är de alltid lika kul och känns alltid lika bra :) Att ha en bästa vän som henne borde alla få egentligen, jag vet nu låter jag som världens fjant, men jag har verkligen insett hur viktigt det är med en bästa vän! Och Sara är verkligen min bästis, vi gör allt tillsammans och pratar jämt och det bästa med allt är att hon alltid finns där :) Nu sitter ni säkert där och tänker att jag är skit fjantig som sitter här och skriver som jag gör men tänk efter själva, har du någon du kan berätta allt för? Någon som alltid finns där? Har du någonsin tänkt efter hur mycket du uppskattar det din vän gör för dig eller det du gör för din vän? Det har jag, och jag är så grymt tacksam för att jag har de vännerna jag har :) Hellre några få nära en massa bekanta.. Vad anser du?

Jag är tacksam för de vänner jag har för dem är bäst :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: