2009-07-15 | 12:20:47

sunday bloody sunday

Sitter här och tittar ut på dem otroligt goda körsbären som är för högt upp för att jag skall orka plocka några, hm.. Börjar jobb om ca 1½ timme med och bör äta något innan, vad? Kommer sluta med, inget. För lat för att laga mat? Nejdå, men för lata för att laga mat när man ska äta själv, jag menar hur kul är det att laga mat när man ska äta själv? Hallå det säger ju sig själv.. Jobbigt? Japp! Och något som är ännu jobbigare är att min platttång gick sönder igår och man kan säga som så att jag är död nu, mitt liv har gått under, eller njaa det där lät inte så bra, mitt liv har nästan gått under! Ingen som har en ni som ni möjligtvis vill ge bort till mig? Nä, här kan jag inte sitta..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: