2009-06-27 | 18:11:25

Lifeline

Hörde på ryktens vägar att ni tyckte det var dålig uppdatering här.. vet inte om jag vill hålla med ;) Igår var det grillkväll som gällde, jag, malin, vickan och madde stormade in hos Linda med massor av mat, skratt och glatt humör och trevligt det hade vi allt, en riktigt underbar kväll :) skrattade gjorde vi nog i stort sett hela tiden och aah vad ska jag säga? det var underbart! Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir ännu, om det blir sigges en runda eller inte, det får tiden utvisa :)

Har börjat komma igång på jobbet med och det är underbart, idag jobbade jag mitt första riktigt pass :) work i love you. Näää, nu ringer det,
1 Kommentarer
linda:

madde kom ju på besök sen ju ! Kvällen var super! tack sötnos <3

2009-06-27 | 18:12:50
URL: http://contiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: