2009-11-22 | 21:47:55

födelsedag

Älsklingens dag idag, hela 21 år blir han ;) Inte så speciellt kanske men jag gillar födelsedagar, det är något speciellt.. Så efter att han fått frukost på sängen och lite så, så åkte vi in till Värnamo och tog oss en fika och strosade lite, mys! Sen var det lite fika här hemma och sen på kvällen kom hans far/mormor på besök så då blev det god mat och så :) Jag hoppas han hade bra dag iaf, hih.

Annars i övrigt så har jag haft en toppen helg ihop med min fina :) Var i Jönköping en runda i fredags, igår var det "ta-det-lugnt-dag-med-allt-som-inte-är-nyttigt" dag och idag firande. Toppen helt enkelt, som alltid :) Men nu är det dags att hoppa i säng så jag orkar upp och jobba imorgon, (hoppas även på att dem ringer från stigs imorgon och frågar om jag kan komma in ;) så natti!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: