2009-10-25 | 21:18:36

Nyköping

Borta bra men hemma bäst, eller vad säger du?
Helgen har spenderats i Nyköping och det har varit alldeles underbart, kan ha varit lite för lugnt vissa stunder men helgen har varit mer än toppen :) Janne blev hur glad som helst och sa hela tiden att han var så lycklig, hur lycklig blir man inte själv då? Jävligt lycklig kan jag säga, var så kul att träffa honom igen, har inte vart så ofta innan men nu är det mer och det kommer bli mer och mer :) Det gillas! Var så skönt att komma hem igen, dels för att man alltid sover så-där-bra när man sover borta och för att dem hade en etta som vi bodde i, fast en väldigt stor etta för den delen. Men gissa om jag vart väldigt rastlös mellan varven? Heh, men nu är det snart dags att hoppa ner i sängen då det bär mot Ullared imorgon, och jag hoppas verkligen inte det är någon kö, alla dem gångerna som jag vart där så har jag aldrig stått i kö och det hoppas jag vi slipper imorgon med :) Så, natti natti.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: