2009-10-13 | 13:37:08

V.42, tisdag, 13.31

Ja som sagt, det är tisdag och en ny vecka (det där lät konstigt? man brukar säga måndag ju.. höhö). Men inget positivt ändå? Har börjat tröttna på det här något sjukt mycket nu alltså, ge mig ett jobb! Allt jag hoppas är att mina planer går bra så kanske det börjar hända något snart.. Jajaaa, ligger i sängen nu med världens jävla magvärk, lyssnar på Melissas nya album och funderar på hur det kommer bli på gymnastiken ikväll, får ta det lugnt och se det positivt :) Imorgon drar jag och Rebecka ner till Växjö, undeeeerbart!

Näää, ska kolla lite film nu och hoppas på att magen blir bättre, heeejs.


fyllebild på mig och r, lycka!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: