2009-09-03 | 21:44:11

Looove it!

Dagen har varit alldeles toppen förutom att jag inte fick mig någon sömn inatt.. :/ Men när jag väl somnade runt fem halv sex idag på morgonen så sov jag hårt och vaknade vid halv elva, då hade jag fått sms av Rebecka som undrade om jag var sugen på att ses och självklart var jag det, min alldeles egna blondiee :) Så vi drog oss mot Jönköping där det väntades shopping, blev inte så mycket men fick med mig ett par skor, jeansleggings, torrschampo, saker till Karins konfirmations kort och läppbalsam. Helt underbar dag, precis som vanligt i Rebeckas sällskap, våra impulsiva saker och idiotiska idéer :) Loooove it! Hah, ikväll har Maddemus vart här på lite frallmys, lika trevligt var det :)


från när vi var på Melissa Horn.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: