2007-11-05 | 12:43:23

dark,

trodde inte att det var någon som läste min blogg ^
men fick reda på idag att Sandra läser min :) hih,
blev lite glad när hon sa det (a)
äre någon mer som läser kan ni ju slänga in en kommentar ;)
_______________________________________________

helgen har varit toppen :)
i fredags var jag i Broraryd och badade tunna, det var riktigt trevligt :)
sen i lördags var jag nere hos Cecilia och hjälpte till på Calles&Hannas halloweenfest ^
efter det drog vi till Marcus :) där Amanda Kribbe & Gustav var , skulle bada tunna där med .. men det blev inte varmt förens halv tolv typ :O :)
gick upp runt två tiden, och sedan åkte dem hem runt tre, då blev det sängen :) och snabbt somnade vi ;b hih,
vaknade rätt tidigt på söndagen, gick upp och började städa lite sen vaknade Marcus och började hjälpa till :)
fixade o donade sedan åkte vi och handlade, sedan hemfärd ..
kl 3 var det till Ulf som gällde, 25 år :)
på kvällen blev det lungt,

_________________________________________________



du är bra :)
1 Kommentarer
Sandra:

klart jag läser din blogg porris

2007-11-05 | 12:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: