2008-03-27 | 10:22:25

Godmorgon

Usch, natten har inte varit alls bra .. vaknat till och från /: alltid lika jobbigt att sova utan Marcus ..

Gårdagen blev lugn, träffade dock inte Marcus som jag hade hoppats på, men istället blev det Värnamo med Jim Bexy och Becka :) fixade lite, och träffade Fija, världens bästa. Guu, blev så sjukt glad när jag såg att det var hon :) iih, sen drog vi upp till MAX för att de skulle käka, men varken Bexy eller Becka tyckte det var gott så när vi kom hem till gnosjö blev det en familjepizza ^ hah, gott var det iaf! :) och sen var det film som gällde, hann inte kolla så mycket innan mamma kom och hämtade mig .. :) blev lite tjöt och så med henne. Och jag kan lova er att jag har världens bästa mamma. :) hih, la mig tidigt, men somnade typ inte förens tolv ..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: