2008-03-06 | 20:02:07

gymnastik

Kom precis hem från gymnastiken :) och det är verkligen kul, barnen är så söta och duktiga! Nästa lördag ska jag iväg på en kurs för ledarskap :) ska bli skoj, och nu på söndag är det årsmöte .. hah, känns lite konstigt o säga att man ska iväg på det, eftersom att man inte hållt på så länge och aa .. :) är lite ung kanske? hah vad vet jag ;b

alltså
.. barnen gör saker som jag ALDRIG skulle våga .. det känns lite småfjantigt, när dem frågar om inte jag också kan göra .. :P hah, så idag fick jag frågan " är du rädd för gymnastiksakerna? du vill aldrig göra något .. " hah :) söta som dem är,
1 Kommentarer
Maria:

Det är fullt möjligt :) håll ögonen öppna i framtiden.. man vet aldrig när nästa dyker upp :P

2008-03-07 | 08:47:01
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: