2008-03-29 | 16:11:46

massagebad

förlåt vänner att det inte blivit så mycket bloggande sen i torsdags, men inte varit hemma ju ..
 
I torsdag eftermiddag åkte jag och mamma in till värnamo, blev en del inköp :) sen fick jag även jobb (överglad), sen efter det körde mamma mig till Fija, och det var verkligen det bästa på länge! :) sov där sen, trvides så sjuukt bra ihop med dig gumman, så lika & allt (:

i fredags när klockan ringde så skulel vi egentligen gett oss iväg till Coffeaa och ätit frukost men vi orkade så det blev hotell frukost hemma hos dem ist :) hah, sen fxade vi oss lite för sedan var det dags för mig att åka, skulle in och jobba! :)

och igårkväll så blev det lite minifest hos Jim&Fidde :) det var trevligt, åkte hem runt tolv typ..


Nu ska jag ta mig ett massagebad och det ska bli så skönt, kom hem från värnamo för en stund sedan med, varit marknad idag så var inne med Daniel & Malin en sväng :) men nej, hörs senare vänner, nu ska jag peppa inför kvällen, hah ;b

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: