2008-05-30 | 07:52:59

Fredag

och jag är suuuper trött, sitter i soffan nere nu och dricker päronsaft, så himla gott :) hah, går till ett idag, osså är det fläskpanka till lunch .. Hey illamående mage? och spya .. Så vi får se vad det blir för lunch mig, något gott finns det alltid i caféterian :) vad som händer ikväll är fortfarande oklart, samtidigt som jag är sugen på fest så är jag även sugen på att bara ha en sån där mysig kväll med älsklingen :) känns som att vi aldrig är bara jag&han längre, hah .. Är alltid med en massa andra, men det är ju trevlitg det med :) verkligen, men aa .. Ni fattar nog vad jag menar?

Nää, nu ska jag bege mig, pussss på er.
1 Kommentarer
MATILDA:

svar: naw, va söt du är :D

2008-05-30 | 09:39:07
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: