2009-10-04 | 23:30:07

I skrivandets stund

Sitter i mitt rum, melissas nya låt spelas, lät du henne komma närmre, jag har höstfixat i rummet idag, jag är nöjd, mer än nöjd. I stundens skrivande är jag något enormt lycklig, kan inte vara annat när jag lyssnar på Melissa, som vanligt. Fel att säga i stundens, men just nu känns det speciellt, vad vet jag inte. Mycket prat om Melissa här just nu, men om det är något som får mig att må bra är det hon, ni förstår inte, kommer ni någonsin förstå? Nej! 10 dagar kvar tills hennes nya album kommer, jag längtar, och om det är något jag längtar till så är det den 6:e december, ge mig det nu! Nej, nu blir det nog för mycket svammel om samma sak? Ni får ursäkta mig just nu och sådär ja, hela tiden..

Ni kommer aldrig förstå, hur mycket jag än försöker förklara går det inte, jag är ledsen, eller nej är jag det? Nej det är jag inte, jag är lycklig, varför ska ni ens förstå? Det är mina känslor, mina!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: