2008-08-16 | 15:09:47

Lördag

hej vänner :)

sitter här proppmätt och funderar på om jag skall ta med mig Alicia och gå ut och gå en sväng :) hade varit riktigt skönt, får se vad hon säger skitungen ;) hah, var på konfirmation idag på morgonen, men vi var bara i kyrkan för pappa och Tommie skulle åka iväg till Målila på Speedway, GP :) hoppas att dem har tur med vädret, de hade lovat regn där.. vad som händer här ikväll vet vi inte riktigt, ska göra något med Malin & Jimmie iaf :) var ett tag sen nu, nej nu ska jag gå ner och fjäska med mig lillan :) pusss så länge,
1 Kommentarer
sara:

Ellen & Thea ska med jue :)

Vi ska kolla en sak till mitt projektarbete! :D<3

2008-08-16 | 17:32:04
URL: http://saraevahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: