2008-02-05 | 21:25:21

tripp med far

Kom iväg ganska sent till värnamo innan för pappa var och simmade och hade träffat på en kompis utanför där och aa, ni kan ju själva tänka er .. ^ Men vid 17.25 var iaf på väg :) Och självklart var Coffe&Design stängt när jag kom dit, så kunde inte fråga om något praktikplats så det får bli att ringa imorgon .. Gick iväg till Trend House efter det, och självklart jobbade Kristin (min kusins syster), så det blev en hel provande :) Men fastnade för en blå hoodträja, skitsnygg :) Så nu har jag använt upp allt på presenkortet .. Åkte ut till Stadium sen för att inhandla lite nya gynmastik kläder, behöver ju det nu när jag ska bli hjälpledare för 5-7 årignar :) Jätte skoj, och sen lovade jag min yrkesvägledare igår att jag ska börja gå på idrotten i skolan tills vi vet om det andra går igenom :)

Kommer bild på den blå hood tröjan sen med.
          
          
          


1:a bilden
, SOC BELLFLOWER PNT 249:-
2:a bilden,
SOC BELLFLOWER HOOD 299:-
(klicka)



                                                                  

   
   
1 Kommentarer
Sandra:

nu måste du kolla apu emaa :D

2008-02-05 | 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: