2008-01-27 | 19:39:49

Helgen

Helgen har varit toppen, precis som vanligt :)
min fredag spenderade jag med världens bästa Marcus, kollade film, åt maaaassa choklad och jaa, hade det allmänt mys .. Dock sov jag bara 2 h natten mellan fredag&lördag, pga att Marcus ska snarka så förbannat mycket, o PUTTA ur en ur sängen, heeeela tiden! Guu, var rätt så irriterad på lördagmorgonen när han vaknade till liv ordentligt ..
Lördagen
började med att bada med Marcus, myspys. Fast han är en tråkis, sitter bara i en stund sen går han upp .. Han får panik när det blir för varmt och aa .. Senare på dagen körde han hem, så blev det hem och fixa en massa sen ner till Cecilia :) Där det skulle varit tjejkväll men blev dock inte så .. Åsa&Lisa kunde inte komma, så blev jag Cecilia Malin Lina Jim & Daniel, blev en riktigt trevlig kväll, men sjuuukt mycket skratt :) Hah, vet inte om jag oooorkar skriva upp kvällens händelse, får bli senare isf :) eller hm .. Aa det fåre bli, ska dra mig iväg och plugga till mitt svenska prov som jag har imorn, suck!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: